打左幾篇書面語 成個人都好唔聚財ORZ

容許我打一打口語先

上集講到我終於去交申請表

而家黎講講我份TRAVEL PLAN 點寫

 

領事館官網有一份TRAVEL PLAN 既範本 大家可以用果份黎做基礎 再加加減減D野

傳送門

http://hkg.mofa.go.kr/english/as/hkg/visa/download/index.jsp

 

格式冇限  可以用韓文/英文填寫

份野仲要帶過去韓國申請登錄證用 記得印多幾份啦到時~

 

先打左D基本野先 咩名呀 身份證同護照號碼

我成份野TOTAL有2頁紙 其實都寫得好HEA SOSAD

慢慢黎逐個POINT講

 

 

先開始寫MOTIVATION

MOTIVATION主要講下自己少少背景呀  有冇學韓文呀點解鐘意韓國呀 有冇去過呀 去完有咩體會令你想去韓國WH呀 之類 有咁誇得咁誇就OK
但又唔好太多字
半張A4都差唔多

 

搞掂就可以寫 PURPOSE


PURPOSE 我係用POINT FORM黎寫既 既方便又快捷
內容離不開D老套野
識下朋友 認識韓國既文化 學識獨立生活 BLABLABLA
我自己就寫左7個POINT 咁就完左第一頁紙啦~

 

第2頁就可以開始寫你既計劃

逐個逐個月寫又得 2個月2個月又得

我自己就2個月2個月咁寫既

都係寫下會去邊個地方 入面會去邊個景點

會唔會打工/讀書

 

記得計劃入面唔可以寫一份做超過6個月既工/讀超過6個月既COURSE

同埋某D景點係要跟季節去SOSAD 唔好見名就抄上去呀 #BANGHEAD#

冇理由夏天會走上去滑雪場掛係咪先A_A

景點名可以上韓國觀光公社搵 有D名冇英文名就直抄韓文名啦SOSAD

唔打工 都可以寫足一年去玩~

 

最後簽多隻龜 寫埋日期 完成!!!!!

 

TRAVEL PLAN 我大概作左1-2個月吧...

12月申請 9月我就開始寫

其實都唔算太難 當AL既SECTION E黎做其實都差唔多姐

 

唔洗問格式點點點

領事館俾左格式就直跟啦~~ 實冇錯既

 

希望一切順順利利 TRAVEL PLAN唔好俾人彈番黎啦/_\

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    CHRISTY生活雜記 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()